Tilaus- ja toimitusehdot

 

TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

MAKSUPALVELUEHDOT

Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.

Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
 
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot (In English)
 
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
 
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.
MobilePay

Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

 Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

 

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP ja Walley. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley
Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille (.pdf)
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)
Lue lisää: walley.fi

 

Huom! ÄM-korut®, Tuhkakorut™ ja Karvakamu™-korut maksetaan kokonaisuudessaan etukäteen.

Oikeus hintojen ja postikulujen muutoksiin pidätetään. 

 

TOIMITUSTAPA

Verkkokaupan tuotteet toimitetaan postilla kirjeenä alkaen 3,90 €.

Mm. ÄM-koruilla® ja muilla tilaustuotteilla lähetyskulut 8,90€ (toimitusosoitteeseen jaettava seurattava pikkupaketti tai isommille määrille/ taululle postista noudettava paketti).

TOIMITUSAIKA

Verkkokaupasta ostettujen tuotteiden toimitusaika on 5 arkipäivää ellei toisin mainita. Uniikkikorujen ja omaan kokoon tehtävien sormusten toimitus sopimuksen mukaan. Muistokorut valmistuvat n. 2 vkon sisällä materiaalin (maito, tuhka, karvat) vastaanottamisesta. Postitan pääsääntöisesti loppuviikosta. Koruilla ei ole noutomahdollisuutta. 

PALAUTUSKÄYTÄNTÖ

Tilaustuotteilla (kuten uniikkikorut, äidinmaitokorut, tuhkakorut, karvakamu-korut) ei ole palautusoikeutta.

Kaikilla muilla verkkokaupan tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista. Palautustapauksissa tuotteen maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Kaikista palautuksista tulee sopia etukäteen asiakaspalvelun kanssa asiakaspalvelu@jasmindesign.fi. Postiennakolla lähetettyjä palautuksia ei lunasteta eikä palautuksesta aiheutuneita kuluja myöskään korvata.

TAKUUEHDOT

Jasmin Designin valmistamilla koruilla on takuu valmistusvirheiden osalta, jolloin ne korjataan veloituksetta. Takuu ei koske normaalista korun ikääntymisestä johtuvia asioita, kuten esim. metallin tummumista, avolenkkien aukeamista, helmipunoksen venymistä eikä hopeoinnin tai lakkauksen kulumista. Myöskään mekaanisesta kulumisesta (esim. lenkkien kuluminen) tai huolimattomasta hoidosta/käsittelystä johtuvat viat eivät kuulu takuun piiriin.

Mikäli valmis koru rikkoutuisi postituksessa huolellisesta pakkaamisesta huolimatta, ole yhteydessä postitoimistoon ja tee Postille reklamaatio. Ole sen jälkeen yhteydessä Jasmin Designiin. 

Takuu- ja reklamaatioasioissa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@jasmindesign.fi.

OIKEUDET KORUJEN KUVIIN

Jasmin Design omistaa oikeudet valmistamiensa korujen kuviin ja saa käyttää niitä markkinoinnissa, mainonnassa ja sosiaalisessa mediassa. 

YHTEYSTIEDOT

Jasmin Design on verkkokauppa, ja sillä ei ole erillistä käyntiosoitetta. Postiosoite: Haltianpolku 2, Järvenpää. 

Puhelin: 0442398266 (Asiakaspalvelu vain sähköpostitse! Hinta-, materiaali- ym kyselyjä emme anna puhelimitse.)

Asiakaspalvelu: asiakaspalvelu@jasmindesign.fi.

YLIVOIMAINEN ESTE

Jasmin Design ei ole vastuussa toimituksista, jotka ovat yrittäjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Tällaisia ovat mm lakot, yleinen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava toiminta.

EU-DIREKTIIVIN MUKAINEN RIIDANRATKAISU KULUTTAJAKAUPASSA

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Jasmin Design pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

jasmin_design_tilausehdot